New concept , new chance for everyone!

luni, 28 ianuarie 2008

PPC ,merita sau nu??



In marea incercare de a face bani pe net am dat peste sute de site-uri unul mai imbietor ca celalat care iti propun castiguri rezolabile sau chiar fabuloase din afacerea pay per click.Am incercat mai multe dar nu am reusit sa duc la capat nici unul:)).Probabil pentru ca sunt o fire mai grabita si vroiam rezultate rapid dar probabil si pentru ca 98% din ele sunt scam-uri.De fiecare data cand eram sigur ca am gasit ceva bun aflam dupa 5 min ca e un program neserios si ca defapt 1% din cei inscrisi isi primesc banii,astea in conditiile cele mai favorabile.Am reusit sa gasesc chiar o ''mica'' lista a site-urilor care ofera castiguri pay per click si care sunt scam-uri si nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca acea lista contine cateva sute de siteuri.Merita sau nu sa mai investim timp in pay per click ? Cred ca acel site care ar trebui sa fie promitator ar trebi sa aiba payout la maxim 20 de $,sa existe dovezi clare pe net de oameni care si-au primit banii si sa nu il gasiti in ''mica''lista a scam-urilor. Bafta la click-uit dar mai ales fiti cu ochii larg deschisi cand alegeti un site pay per click.

Niciun comentariu: