New concept , new chance for everyone!

sâmbătă, 9 februarie 2008

Cum fac unii bani pe rupte..

De ceva vreme colaborez cu o firma de vanzari in domeniul produselor financiare.In aceast loc am cunoascut niste oameni deosebiti care aveau idei extraordinare despre cum poti face bani in ziua de azi.Multe din ideile lor mi se pareau imposibile la prima vedere dar...dupa putin timp am ajuns sa imi dau seama k nu e asa.O idee suna ceva de genu: ''Nu ai bani.nu-i nimic.I-ati un credit de nevoi personale,scoate 5000-10000 de euro din banca dute si investeste-i in ceva profitabil si te-ai scos''. Binenteles ca nu am putut sa ma abtin si am pus fireasca intrebare:''in ce as putea investi,ca sa aduca si profit si sa fie si sigur?'' iar raspunsul a fost pe masura.Mi s-a spus sa merg la un broker bun ca ma rezolva.Si asa am aflat cum poti sa iti iei la inceputul unui an credit 10.000 de euro si la sfarsitul anunui sa fie achitati si sa mai ai si un profit de 4000-5000.Depinde de la caz la caz si de la broker la broker. Cu oameni cu idei asa sclipitoare nu e de mirare ca apar tot mai multe masini straine pe strazi si tot mai multe cartiere de lux.Pana la urma daca nu o faci tu va veni altul mai indraznet si va risca el. Ideea e clara vrei ceva in viata -risti.Daca nu risti nu ai .Pacat de cei sceptici

Niciun comentariu: