New concept , new chance for everyone!

joi, 21 februarie 2008

Minciuni pe net!!


De ceva vreme am avut parte de cateva '' surprize'' nemaipomenite.In urma cu vreun an si ceva am primit mail de la un bancher din Africa,dornic sa ma ajute sa pun mana pe o mostenire de 22 de mil de $ ai unuia care a murit in accident de avion.Bineinteles ca era teapa si eu trebuia sa trimit 3000 de $.Astazi am primit un mail de la o Loterie din Anglia :'' you have just won yourself the sum of ONE MILLION EUROS in the satellite software email lottery conducted by POWERBALL EURO E-MAIL INTERNATIONAL'' mare bucurie mare pe capul meu ma vedeam deja bogat.Am sunat la numarul respectiv din Anglia nu raspundea nimeni.Dupa ce mi-a trecut euforia am intrat pe net sa caut loteria si asa am aflat ca mai erau si alti ''castigatori '' la aceasta loterie toti au fost contactati de aceasi persoana PETER RAYMUND si toti au primit acelas mail deci era o mare teapa.Asa ca atunci cand primiti mailuri care anunta sume importante de bani pe net fiti calmi si nu va turati prea tare pentru ca s-ar putea sa fie teapa.(aviz celor ca mine)


Niciun comentariu: